Про нас Портфоліо Послуги Інформація Контакти
АКЦІЯ!!! Сайт-візитка (5-7 сторінок) за 98 у.о.!!! Дзвоніть: (032) 243-80-10 У вартість включено реєстрацію доменного імені, оплачений хостинг та абонентське обслуговування на 1 місяць Дзвоніть: (032) 243-80-10 УВАГА!!! Нескладний дизайн у подарунок! Дзвоніть: (032) 243-80-10

Банерна реклама

Банерна реклама з кожним днем стає все популярнішою та актуальнішою для компаній різних груп: FMSG, фінанси, автомобілі, телекомунікацій, IT-сфери. Оскільки вона надає доступ до потрібної аудиторії і можливість глибокого і точного аналізу інтернет кампанії, який не може надати нам жодна рекламна кампанія, ні в пресі, ні на ТБ, ні на радіо. Тільки банерна реклама дає нам високу якість контакту з аудиторією; дає нам точні цифри вартості охоплення 1000 чоловік.
Спеціалісти нашого агентства: 
1. проаналізують цільову аудиторію
2. підберуть оптимальні майданчики для розміщення 
3. при необхідності створять якісний і сучасний банер 
4. визначать і налаштують таргетинг 
5. підготують якісне і гнучке планування 
6. проведуть рекламну кампанію 
7. проаналізують результати і нададуть деталізований звіт

Типи банерної реклами:
 а) спрямовані на збільшення продажу товарів або послуг; 
 б) іміджеві (орієнтація на підвищення лояльності до бренду).
Оцінити ефективність банерної реклами першої групи легко, підвівши підсумки кампанії і визначивши співвідношення між переходами на сайт (продажами) і вартістю кампанії. CTR (кількість переходів щодо показів) цього типу реклами залежить безпосередньо від вартості товару і попиту на цей товар. Наприклад - один інтернет магазин розміщував банерну рекламу, яка інформувала про акційну пропозицію «1 +1» (купуючи один телефон другий отримуєте безкоштовно) - всі акційні телефони були продані, а дзвінки тривали після закінчення рекламної кампанії.
А ось з оцінкою ефективності іміджевої банерної рекламою складніше. Ведь ефект імідж-реклами можна оцінити не відразу. Адже її головна мета - створення позитивного образу марки в умах споживача, а не прямий продаж товару. При цьому, споживач може перейти на сайт рекламодавця через кілька днів згадавши рекламу.