РОЗРОБКА ЛЕНДІНГУ

Що таке Landing page?
Цільова сторінка для:
  • Продажі товару або послуги
  • Завантаження файлу
  • Запрошення на заходи
Джерела трафіку:
  • Пошукова реклама
  • Соціальні мережі
  • Реклама в блогах

Лендінг може бути частиною сайту з багатьох сторінок.
Landing page швидко окупається, завдяки конверсії.

Навіщо вам LANDING PAGE

Навіщо вам
LANDING PAGE

fast-card-1
Швидка продаж товару

Новий товар на ринку.
Або не новинка, але продаж в умовах сильної конкуренції.

people-engage-1
Залучення учасників на захід

Інформування великої кількості зацікавлених людей в участі на конференції, семінарі, вебінарі, навчальних курсах тощо.

people-contact-1
Збір контактної інформації

Збір інформації про людей з вашої цільової аудиторії для подальшого використання у продажах, або інформуванні.

fast-card-1
Швидка продаж товару

Новий товар на ринку.
Або не новинка, але продаж в умовах сильної конкуренції.

people-engage-1
Залучення учасників на захід

Інформування великої кількості зацікавлених людей в участі на конференції, семінарі, вебінарі, навчальних курсах тощо.

people-contact-1
Збір контактної інформації

Збір інформації про людей з вашої цільової аудиторії для подальшого використання у продажах, або інформуванні.

Переваги landing page

  • фокусування

Одна конкретна комерційна пропозиція підвищує ймовірність здійснення цільової дії, тобто, замовлення. Увага клієнта не розсіюється на вибір.

  • невисока ціна

На відміну від багатосторінкових сайтів, лендінг – це одна цільова сторінка. На його створення потрібно менше часу, а тому вартість нижче, ніж за стандартний сайт.

  • Швидке завантаження

Висока швидкість завантаження завдяки невеликій кількості контенту. Швидкість завантаження важлива для перегляду зі смартфона. Швидкість впливає на конверсію.

  • Статистика

Дуже зручно аналізувати статистику для однієї сторінки. Дані цього аналізу допомагають налаштувати контент і заклики до дії для максимальної конверсії.

  • терміни створення

Лендінг створюється швидше стандартного сайту. Термін створення лендінгу з індивідуальним дизайном – до 5 днів.

  • Збір даних

При замовленні товару або послуги клієнт залишає особисті дані. Такі дані використовуються для повторних продажів і розсилок.

ЯК МИ ЦЕ РОБИМО

Чому варто замовити Лендінг у нас

  • 1. Терміни

Ми завжди гарантуємо дотримання узгоджених умов здачі проекту, адже, створення сайту завжди прямо пов’язано з запуском продажів. Ми надаємо тільки реальні терміни виконання, оскільки впевненні у своїх можливостях на 100%.

  • 2. Якісний дизайн

Надаємо вам не шаблонний дизайн, а унікальний, що розробляємо саме для вашого потенційного споживача. Також, ми ретельно підбираємо відповідно графіку, необхідні матеріали, гармонійні кольори, якісні фото та шрифти.

  • 3.Висока конверсія

В результаті нашої роботи ви отримуєте якісний сайт, що дає високу конверсію, оскільки точно розрахований на вашу нішу та адаптований для ваших користувачів. Ми створюємо зручний в користуванні продукт, що буде приносити вам користь довгі роки.

  • 4.Тексти

Для високих продажів потрібні не тільки якісні графічні матеріали, але і відповідні тексти, щоб приймати рішення про придбання того чи іншого товару. Для вашого бізнесу, тексти, що будуть продавати пишуть професійні копірайтери.

  • 5.Поетапна оплата

Щоб клієнт завжди розумів за щосаме він платить, ми не вимагаємо одразу 100% вартості. Ми даємо змогу платити за кожен зроблений нами етап окремо, оскільки наша розробка є чесною, прозорою та відкритою.

  • 6. Мотивація

Ми завжди цікавимось трендами в дизайні та новими технологіями розробки, адже, для нас створеннясайтів – це і бізнес і улюблена справа одночасно. Ми завжди викладаємось на повну, не важливо, лендінг це, корпоративний сайт, чи інтернет магазин.

Докладніше про Лендінг

Лендінг — це сайт чи майданчик в інтернеті, як правило, на одну сторінку, створений для презентації чи продажу певної послуги чи товару. Його головна особливість полягає в двох складових: вся інформація, щодо пропозиції розміщена на одній сторінці; обов’язково присутня кнопка, що спонукає до цільової дії. Вона може бути різною: оформити підписку, залишити контакти, записатись на навчання, придбати акційний товар тощо.

         Landing page, в основному, використовують: для просування певних послуг чи товарів; коли на ринок виводиться нова товарна позиція; як додатковий ресурс для залучення клієнтів до основного сайту.

         Головний ефект полягає у вузькій пропозиції, клієнт не розсіюється на багато варіантів. Ефективний лендінг поєднує: грамотно підібраний дизайн основних елементів, продаючий текст з головними перевагами і ключовими словами, що сприяють швидкому просуванню в інтернеті та закликом до простої дії.

 Кому потрібен лендінг:

  • Новоствореній компанії, що прагне заявити про себе, створити клієнтську базу;
  •   Магазину, щоб інформувати потенційних покупців про свої пропозиції;
  •   Освітній організації, що проводять тренінги, семінари;
  • Виробникам, що виготовляють різноманітну продукцію і запрошують залишити контакти для зворотнього зв’язку з клієнтом;
  • Організаціям, що мають пропозиції для потенційних клієнтів.

         Цей перелік можна продовжувати, оскільки інструмент універсальний і ефективний.

     Для чого вашому бізнесу лендінг?

         Лендінг дозволяє вирішити ряд важливих задач, спрямованих на примноження клієнтів та прибутку:

  •   Враховуючи, що пропозиція одна, збільшується ефективність. Клієнт не розсіюється на вибір.
  • До цільової аудиторії, що переглядає запропонований контент, як правило, належать ті, хто напряму зацікавлений в ньому;
  •   Заклик виконати лише одну просту дію (залишити контакти, записатись на курси, замовити консультацію тощо) теж підвищує ефективність лендінгу. Пропозиція заповнити велику і детальну анкету, очевидно, буде менш результативною.
  •   Вартість виготовлення лендінгу є значно меншою, ніж створення багатосторінкового ресурсу;
  •   Зазвичай на односторінковому сайті з цільовою пропозицією і кнопкою нема “важких” елементів, що сповільнюють завантаження сторінки. Як наслідок, кількість відвідувачів збільшується, за рахунок користувачів смартфонів та планшетів. Конверсія (співвідношення тих, хто зайшов на сайт, і тих, хто виконав пропоновану дію) зростає.
  •   Створення лендінгу не займає тривалий проміжок часу. Стандартний термін виконання складає 4-5 днів.
  •   Контактні дані, що залишає цільова аудиторія, можна в майбутньому використовувати для розсилок чи акційних пропозицій;
  •   Можливість вдосконалювати свою діяльність в майбутньому. Аналізуючи статистичні дані певної акції можна побачити певні закономірності, завдяки яким майбутні пропозиції будуть більш ефективними.
  •   Лендінг від потенційного клієнта не вимагає одразу покупку чи інвестицію. Це може бути просто запрошення на якусь подію чи запит залишити контакти. Тому це надзвичайно ефективний спосіб реклами. 

         Ми пропонуємо нашим клієнтам розвивати свій бізнес на новому рівні. Ми готові взяти на себе всі питання з просування та реклами будь-якої компанії. Звертайтесь!