ПРОСУВАННЯ САЙТІВ
SEO

Що таке SEO?

SEO (Search Engine Optimization) — це оптимізація коду та контенту вашого сайту для поліпшення позицій в пошукових системах.

Просування в пошуку виводить бізнес на нові рівні і неминуче масштабує його.

Навіщо вам SEO

traffic
Трафік на сайт

Google — найпопулярніша пошукова система в Україні, якою користується близько 23 000 000 чоловік. Якщо сайт займає позицію на 1й сторінці пошуковика, то в режимі 24/7/365 на нього переходять люди, зацікавлені в ваших товарах і послугах. Це дасть Вашому сайту трафік та потік клієнтів у Ваш бізнес.

diamond-1
Авторитет компанії

Для виведення сайту в ТОП-10 Google потрібен час. Якщо сайт займає позицію на 1й сторінці пошуковика, Ваші клієнти будуть вважати Вас стабільною компанією, лідером ринку, а не фірмою одноденкою.
Коли більше довіри клієнта — продавати простіше.

traffic
Трафік на сайт

Google — найпопулярніша пошукова система в Україні, якою користується близько 23 000 000 чоловік. Якщо сайт займає позицію на 1й сторінці пошуковика, то в режимі 24/7/365 на нього переходять люди, зацікавлені в ваших товарах і послугах. Це дасть Вашому сайту трафік та потік клієнтів у Ваш бізнес.

diamond-1
Авторитет компанії

Для виведення сайту в ТОП-10 Google потрібен час. Якщо сайт займає позицію на 1й сторінці пошуковика, Ваші клієнти будуть вважати Вас стабільною компанією, лідером ринку, а не фірмою одноденкою.
Коли більше довіри клієнта — продавати простіше.

ОТРИМАЙТЕ
безкоштовну консультацію!

Переваги SEO

Маркетингова воронка — це популярний інструмент і ефективна концепція, яка допомагає керувати продажами. Маркетологи часто виділяють різну кількість етапів, але в цілому маркетингова воронка складається з трьох частин: увага, бажання, дія.

Спочатку потенційний покупець повинен дізнатися про вас, і щось повинно привернути його увагу, потім у нього має з’явитися бажання зробити певну дію. Після цього слід конверсія. SEO супроводжує і підсилює кожен етап. Звичайно, найважливіший крок маркетингової воронки — це перший крок. Пошукова оптимізація потрібна для того, щоб поліпшити видимість вашого сайту в мережі, для залучення потенційних покупців. Потім в дію вступає ремаркетинг, оптимізація контенту, структурування ключових слів і інші інструменти.

Пошукова оптимізація допомагає домагатися переваг перед конкурентами, завдяки чому ваш сайт може займати хороші позиції в пошуковій видачі. Цьому сприяють різні стратегії просування і оптимізації. Це і оптимізація контенту, і технічне SEO, і багато іншого.

В принципі займати топові позиції не завжди необхідно. Можна вибрати й інший шлях — зосередитися на залученні максимального цільового трафіку, а не на самих позиціях. Проте, якщо все зробити правильно, сайт може зайняти хороші позиції по ряду важливих запитів, що піде тільки на користь.

Якщо вам вдалося потрапити на першу сторінку пошукової видачі, вам вдалося завоювати довіру пошукової системи. Але це ще не все. Разом з тим, високі позиції автоматично означають підвищення довіри аудиторії. А адже саме довіра грає ключову роль в той момент, коли потенційний покупець перетворюється на справжнього покупця.

Чому так відбувається? Це психологія. Люди схильні більше довіряти тим компаніям, які легко знаходяться в мережі і займають високі позиції в пошуковій видачі. Почасти це суб’єктивно. Адже далеко не факт, що найкращі компанії займають найвищі позиції в Google або інших пошукових системах. Однак на практиці людям здається саме так.

Це здається очевидним. Одна з основних цілей SEO-оптимізації — це залучення трафіку з пошукових систем. Те, що це природний органічний трафік — дуже важливо, оскільки, як показує практика, саме з пошукових систем можна отримати по-справжньому стабільний потік відвідувачів достатнього обсягу.

Фактори, які враховуються при оптимізації, численні. Це робота з ключовими словами, робота з метатегамі, структурування розділів, оптимізація технічних аспектів, семантика. Насправді ніхто не знає, скільки чинників SEO-оптимізації існує, але сотню нарахувати можливо.

Яка альтернатива у SEO-просування? Платний трафік через Медійну мережу. Це відмінний вибір в цілому ряді випадків, але в порівнянні з SEO будь-який трафік справедливо вважається дорогим.

Звичайно, SEO вимагає певних витрат. Але при цьому ефект від добре виконаної роботи має довгострокову перспективу. Після просування трафік буде безкоштовним протягом усього часу, що залишився. У той час як приплив відвідувачів через рекламні мережі повністю зупиняється після припинення фінансування. Тим самим, SEO — це хороша інвестиція, яка допомагає економити кошти.

Коли сайт добре оптимізований, займає високі позиції в пошукових системах і користується довірою, залучення відвідувачів буде відбуватися автоматично, 24 години 7 днів на тиждень. Про це не потрібно буде замислюватися. У порівнянні з іншими варіантами залучення трафіку, які вимагають постійної уваги, SEO дає можливість трохи розслабитися і приділити увагу чогось іншого.

Звичайно, це не означає, що про SEO можна забути повністю. Для того щоб рости і навіть залишатися на рівні протягом тривалого часу, роботу з просування варто вести в постійному режимі. Проте, це кардинально відрізняється від роботи з рекламними мережами, де потрібно оплачувати кожного потенційного клієнта або від роботи в соціальних мережах, що вимагають постійного спілкування і реагування.

ОТРИМАЙТЕ
безкоштовну консультацію!

План просування

Встановлення Google Analytics і настройка цілей (goals) — для отримання даних про відвідуваність

Додавання сайту в Google Search Console (панель вебмайстрів) — для моніторингу сайту, відстеження та усунення помилок індексування

Налаштування зв’язку Analytics і Search Console — для отримання комплексної інформації про пошукових запитах

Додавання сайту в Google My Business для того, щоб ваш сайт могли знайти в локальній видачі і в сервісі Google Maps

Перевірка коректності файлів robots.txt і sitemap.xml, що допоможуть поліпшити сканування сайту пошуковими роботами, заощадити краулінговий бюджет і показати пошуковій системі значимість і пріоритет сторінок вашого сайту

  • SEO-аудит сайту;
  • Написання рекомендацій програмістам щодо виправлення технічних помилок сайту;
  • Роботи по виправленню технічних помилок сайту;
  • Відповідно до проведеного аудиту проводяться на 2-ой, 3-місяць програми доопрацювання сайту;
  • Також можуть бути доопрацювання з юзабіліті і поліпшенню поведінкових чинників;
  • Оплата за програму доопрацювання не в ходять в пакети послуг і рахуються по годинах
  • Розробка структури сайту (якщо потрібно);
  • Посторінкова оптимізація;
  • Впровадження семантики.
  • Збір семантики для всіх сторінок, що просуваються, через KeyCollector (Serpstat, Adwords, тощо. + LCI), в тому числі збір пошукових підказок;
  • Кластеризація семантики;
  • Створення нових кластерів семантики для нових сторінок;
  • Розширення кількості запитів (пошукові підказки, схожі слова, Serpstat та ін.)
  • Аналіз оптимізації конкурентів;
  • Оптимізація Title з урахуванням зібраної семантики;
  • Оптимізація Description з урахуванням зібраної семантики;
  • Оптимізація заголовка H1;
  • Оптимізація заголовків H2-H6;
  • Написання рекомендацій по оптимізації alt’ов картинок на яку просуває сторінці;
  • Перевірка тексту на унікальність;
  • Перевірка тексту на заспамленності;
  • Перевірка тексту на «водність»;
  • Перевірка тексту на інші критерії якості контенту;
  • Корекція тексту і доведення його до потрібних показників якості;
  • Оптимізація тексту згідно зібраної семантиці.
  • Складання технічного завдання з урахуванням зібраної семантики, внутрішніх правил якості тексту і аналізу конкурентів;
  • Написання текстів копірайтерами;
  • Перевірка написаного тексту на відповідність критеріям якості контенту;
  • Насичення тексту ключовими словами;
  • Відправка тексту на розміщення;
  • Перевірка коректності впровадження тексту на сайт.
  • Нормативний аналіз сайту;
  • Нормативний аналіз конкурентів;
  • Розробка посилальної стратегії сайту;
  • Планування анкор-листа сайту;
  • Контроль якості посилальної маси сайту і відхилення неякісних посилань;
  • Написання текстів для статейних посилань;
  • Закупівля статейних посилань;
  • Розміщення крауд-посилань.
  • Зняття позицій сайту за ключовими словами;
  • Аналіз трафіку сайту в Google Analytics;
  • Аналіз технічних помилок сайту в Google Search Console;
  • Складання звіту про виконані роботи;
  • Складання плану робіт на наступний місяць.

Чому варто замовити SEO у нас

Наш досвід у SEO просуванні – 15 років. За плечима наших фахівців сотні успішно завершених проектів — сайтів, виведених в топи пошукових видач.

Поєднуємо одночасно кілька ефективних прийомів SEO-просування, щоб швидко домагатися поставлених цілей і забезпечувати високу якість результату.

Використовуємо тільки передові методи SEO — просування, що гарантує максимальну ефективність заходів.

Завжди орієнтуємося на особливості сайту і бізнесу клієнта, запити його цільової аудиторії, вимоги пошукових систем в цій ніші.

ОТРИМАЙТЕ
безкоштовну консультацію!

Докладніше про SEO

Створивши сайт, ви звичайно ж хочете отримувати від нього ефект, тобто якомога більшу кількість клієнтів. Поселитися в Інтернеті недостатньо для ефективних продажів, тут потрібно також активно себе показувати та рекламувати.

Сьогодні просування сайту, тобто виведення його в перші позиції пошукових систем, дає набагато більший ефект, ніж дорога зовнішня реклама. Люди звикли шукати відповіді на всі питання в Інтернеті. Це зручно і просто.

Дорога реклама на телебаченні та радіо на багатьох вже просто немає впливу. Виросло ціле покоління молодих людей з імунітетом до цього подразника. А в Інтернеті ваші потенційні клієнти самі шукають вас. Тому варто їм допомогти та стати помітним.

Що впливає на популярність сайту?

Інтернет — цілий світ зі своїми правилами та законами. Грамотне просування сайтів під силу спеціалістам, котрі добре знають свою справу.

На вашу успішність в інтернеті впливають як внутрішні, так і зовнішні чинники. Необхідно детально розглянути їх та зробити правильні висновки. Лише після цього варто розробляти комплекс дій, котрі здатні привести на ваш сайт цільову аудиторію.

 

Внутрішні складові впливають на сприйняття сайту пошуковими системами та потребують уважного професійного підходу.

  •   Доменне ім’я, з правильно вбудованими ключовими словами, робить ваш сайт релевантним до запитів потенційних клієнтів. Ось чому вибір імені варто довірити професіоналами.
  •   Заголовки сторінок повинні бути цікаві, привертати увагу вашого споживача, містити ключові слова для пошукових систем. Поєднати всі деталі та створити яскраві заголовки — це високий рівень майстерності.
  •   Контент сайту повинен бути живим, яскравим, унікальним та релевантним до тематики бізнесу. Він має бути цікавим вашій цільові аудиторії. В текстах потрібно використовувати ключові слова, але знати міру. Не варто перетворювати свій контент на спам.
  •   Кількість сторінок сайту має безпосередній вплив на систему ранжування. Уникайте порожніх сторінок, дублів, зайвих перенаправлень з однієї сторінки на іншу. Правильно використовуйте внутрішню перелінковку. Вагу ключових слів потрібно розподіляти по сайту грамотно.
  •   Метатеги використовуються пошуковими системами для кращого розуміння змісту сторінки. Від їх правильного використання залежить оптимізація вашого сайту. Без допомоги спеціалістів з цим завданням важко впоратися.
  •   Технічні параметри роботи сайту теж впливають на успішність його просування. Сторінки, котрі завантажуються дуже повільно, ранжуються у пошуку нижче. Тому варто звернути увагу і на цей показник.

 

Зовнішні чинники успішності залежать від впливу інших сайтів та поведінки. З ними також варто працювати правильно.

Природні посилання на Ваш сайт, що виникають в процесі його життєдіяльності, — це своєрідний маячок для пошукових систем. Тут діє правило: скажи мені хто твій друг, і я скажу хто ти.

Тому важливо, щоб сайти-донори:

  •   мали хороші показники відвідуваності,
  •   були наповнені якісним та релевантним контентом,
  •   відповідали вимогам унікальності,
  •   могли похвалитися природним приростом відвідуваності.

 

Слід пам’ятати, що пошукові системи також розвиваються. Тому правила, які діяли вчора, можуть шкодити завтра. Довіряйте просування вашого сайту спеціалістам, які постійно розвиваються. Інтернет-агентство “Soltech Технології рішень” знає, як зробити ваш сайт популярним.

Якісний аудит — вдалий початок для результативного просування сайту

Перш, ніж приступити до розробки цілого комплексу заходів для просування сайту, варто оцінити його. Незалежний експертний аудит допоможе вам отримати всю необхідну інформацію та зрозуміти, куди рухатися далі. Проводиться, як правило, з метою визначення ефективності сайту та виявлення присутніх помилок.

Життя не стоїть на місці, а в інтернет-середовищі зміни відбуваються надзвичайно швидко. Тому детальну перевірку сайту необхідно проводити з певною періодичністю. Це наче техогляд для вашого автомобіля: підвищує ефективність та допомагає уникнути зайвих проблем.

В деяких ситуаціях аудит обов’язковий для прийняття правильного рішення. Він допомагає:

  •   визначити позицію вашого сайту в певній ніші;
  •   оцінити роботу найманих працівників;
  •   скласти грамотне технічне завдання на реконструкцію сайту;
  •   правильно спланувати бюджет просування сайту.

Комплексний аудит повинен охоплювати всі деталі та давати чіткі відповіді на запитання. Тому, оцінка вашого сайту експертами складається з таких частин:

  •   детальний аналіз наявного контенту;
  •   аудит програмного коду сайту;
  •   аудит веб-дизайну;
  •   аналіз статистичних показників роботи;
  •   вивчення рейтингу сайту в пошукових системах та каталогах;
  •   аудит відповідності концепції сайту та цілей вашого бізнесу.

Спеціалісти інтернет-агентства  “Soltech Технології рішень” проведуть якісну експертну оцінку вашого сайту. Висновки аудиту стануть основою для розробки комплексної програми просування до високих позицій та успіху.

Грамотний підбір ключових слів для просування сайту

Запити, які користувачі вводять в пошукові системи, допомагають розкрутити ваш сайт. Це і є ключові слова, перелік яких обов’язково знадобиться для просування. Сторінки, які якісно та релевантно наповнені такими фразами, користувачі побачать в першу чергу. Тому зайдуть саме до вас за потрібним товаром чи послугою.

З ключових слів формується семантичне ядро сайту. Помилки при його складанні можуть дорого обійтись. Ви будете вкладати кошти в розкрутку сайту, використовуючи неправильні ключові слова, тому не отримаєте бажаного результату.

Високий рівень конкуренції у вашій ніші означає, що ваш потенційний клієнт отримує багато контенту по вашій тематиці. Тому важливо не лише грамотно підібрати ключові слова, але й цікаво їх подати. Заспамлений ключовиками текст люди не читають, а пошуковики взагалі не видають такі сайти. Для успіху потрібен зважений та професійний підхід.

Підбір ключових слів для вашого сайту дає відповідь на два питання.

  •   Чи популярна ця тема в Інтернеті настільки, щоб вкладати кошти в розкрутку сайту?
  •   Які ключові слова використовувати для оптимізації сайту?

Відповіді на ці питання дадуть вам можливість правильно та грамотно здійснити просування сайти та досягти бажаного результату. Спеціалісти інтернет-агентства  “Soltech Технології рішень” допоможуть вам їх знайти.

 

Пошукова оптимізація сайту SEO: як стати першим в результатах пошуку

Виходячи з результатів аудиту та маючи під руками семантичне ядро сайту, спеціаліст з просування може розпочинати оптимізацію. Грамотно проведений комплекс заходів, спрямованих на вашу цільову аудиторію, гарантовано дає результат. Ви отримаєте високий рівень відвідуваності сайту та нових покупців.

Спеціалісти “Soltech Технології рішень” мають практичний досвід в просування сайтів, тому знають всі правила. Це системна кропітка робота над виявленням та виправленням помилок, створення якісного контенту, покращення технічних параметрів роботи сайту, а також комплекс заходів щодо роботи з зовнішніми чинниками.

На рейтинг видачі сайту в пошукових системах впливають багато чинників:

  •   внутрішня оптимізація сторінки;
  •   технічна оптимізація сайту;
  •   наявність ключових слів у назві;
  •   якісний контент для людей;
  •   перевірені зовнішні посилання на сайт;
  •   вік та репутація сайту.

Не варто ризикувати та порушувати правила. В гонитві за швидкою та дешевою розкруткою можна вилетіти з пошуку та безповоротно втрати кошти, вкладені у створення сайту.

Обирайте тих, кому можна довіряти. Інтернет-агентство “Soltech Технології рішень” створило понад 500 сайтів. Фахівці компанії знають, як правильно просунути ваш сайт в пошукових системах.

Реєстрація сайту в каталогах та на дошках оголошень

Одним з ефективних етапів на шляху просування сайту є його реєстрація в тематичних каталогах і на дошках оголошень.

Для реєстрації потрібно заповнити спеціальну форму та вказати дані сайту. Завдяки цьому користувачі легко знаходитимуть вас за тематичними напрямками. Це прекрасна можливість залучати цільовий трафік, тобто потенційних покупців. Крім того, каталоги піднімають авторитет сайту перед пошуковими системами. Адже, чим більше перевірених посилань на ваш сайт, тим вище його рейтинг.

Каталог виглядає як структурований набір посилань на сайти. Для реєстрації потрібно повідомити наступні дані:

  •   назва сайту,
  •   адреса сайту,
  •   короткий опис,
  •   розділ каталогу, в якому сайт повинен розташовуватися.

Варто обирати лише перевірені каталоги, які тісно пов’язані з вашою тематикою. Реєстрація будь-де може навіть зашкодити.

Дошки оголошень — це хороша платформа для ефективної реклами. Зареєструвати тут сайт можна безкоштовно, а потенційних покупців знайдете дуже багато. На тематичних дошках оголошень вас шукають люди, які вже готові здійснити покупку. Такою можливістю варто скористатися.

Спеціалісти компанії “Soltech Технології рішень” зареєструють ваш сайт на перевірених ресурсах для отримання гарантованого результату.