ПОШУКОВА РЕКЛАМА

AdWords
Що таке Google AdWords?

Це контекстна реклама в інтернеті, що відображається по пошуковому запиту користувача.

AdWords — один з найефективніших рекламних інструментів. Основна його перевага перед іншими видами реклами –рекламне оголошення показується тільки тим людям, що вже готові зробити покупку.

Мережі контекстної реклами AdWords

Реклама в цій мережі показується користувачам поруч з результатами пошукової видачі у відповідь на їх пошукові запити.

Графічні матеріали, фото, банери або відео. Така реклама AdWords показується на сайтах-партнерах Google (що розмістили код реклами Google на сторінках своїх сайтів).

ОТРИМАЙТЕ
безкоштовну консультацію!

Навіщо вам контекстна реклама

Навіщо вам
контекстна реклама

fast-card-1
Швидкий продаж товару
people-contact-1
Збір контактної інформації
traffic
Збільшення трафіку на сайт
fast-card-1
Швидка продаж товару
people-contact-1
Збір контактної інформації
traffic
Збільшення трафіку на сайт

Переваги контекстної реклами

Завдяки різним методам орієнтування, контекстну рекламу можна максимально точно налаштувати саме на вашу цільову аудиторію.

AdWords дозволяє дуже швидко змінювати налаштування облікового запису та направляти рекламу в русло максимальної ефективності.

У контекстній рекламі ви платите тільки за отримані кліки

У пошуковій мережі реклама показується тільки тим користувачам, що активно цікавляться вашим товаром або послугою.

Ви самі визначаєте, який бюджет виділити на контекстну рекламу в Google. Кампанії в AdWords ефективні з будь-яким бюджетом.

Ви самі вибираєте, де саме показувати рекламу: в конкретній країні, місті, або навіть користувачам окремих районів.

ОТРИМАЙТЕ
безкоштовну консультацію!
ЯК МИ ЦЕ РОБИМО

Чому варто замовити контекстну рекламу в нас?

Ми налаштовуємо рекламну компанію протягом 3-ьох днів з моменту узгодження бюджетів.

Рекламну компанію налаштовують фахівці з досвідом.Сертифіковані фахівці GoogleAdwordsзавжди готові проконсультувати вас

Налаштування проводиться з врахуванням особливостей вашого бізнесу. Це враховується при створенні ключових слів, оголошень, аудиторій та всіх додаткових налаштувань.

Контролюємо ефективність кампаній щодня, оптимізовуючи та покращуючи результати та налаштування.