Просування сторінок вашого бізнесу в соціальних мережах
Соціальні мережі ― це концентрація величезної кількості людей. Саме тому вашому бізнесу однозначно необхідне представництво у цих спільнотах. Адже, поки в соціальних мережах не просувається ви, тут просуваються ваші конкуренти. А ви, тим часом, втрачаєте клієнтів та нові можливості.
На щастя, спеціалісти інтернет-агентства “Soltech Технології рішень” добре знають не лише як створити, але й вміють результативно просувати сторінки в соціальних мережах.
Які соцмережі обирати для ефективності просування вашого бізнесу?
На сьогоднішні в Україні варто виділити трійку лідерів за охопленням аудиторії. Саме з цих соціальних мереж варто робити перші кроки в просуванні.
- На першому місці Facebook. Це лідер за кількістю людей, функціоналом, безкоштовними методами просування та можливостями платної реклами.
- Далі Instagram. Цю мережу можна назвати молодіжною “тусовкою”. Для декого саме вона буде в пріоритеті для просування бізнесу.
- На наступній сходинці, за популярністю та можливостями просування відеоконтенту, розмістився YouTube. Функціонал цього середовища постійно розширюється, тому ним не варто нехтувати.
Існує багато інших соціальних мереж зі своїми особливостями. Але для розвитку бізнесу та просування бренду, розрахованого на широку аудиторію, це необхідний стартовий пакет.
Однозначно, майбутнє за соціальними мережами. Можливості тут просто необмежені. Завдяки розвитку геолокації світи онлайн та офлайн зближуються між собою. Функціонал соціальних мереж постійно вдосконалюється. Вони впевнено завойовують усі сфери людського життя.
Тому вашому бізнесу необхідно активно долучатися та завойовувати свої позиції. А інтернет-агентство “Soltech Технології рішень” може вам у цьому допомогти.
Можливості, що дає просування сторінок в соціальних мережах
Безмежні можливості онлайн спілкування варто впевнено використовувати для зростання обсягів вашого бізнесу. Насправді, не має значення чим ви займаєтеся: продаєте саморобні прикраси чи виробляєте зелену енергію. Ваші клієнти готові та відкриті до спілкування в соціальних мережах. Тому активно підтримуйте їх інтерес до вашої ніші.
Перш, ніж приступати до активного просування ваших сторінок в соціальних мережах, досвідчені спеціалісти компанії “Soltech Технології рішень” проведуть детальний аналіз стану речей та визначать покроковий алгоритм дій. Адже просування в соціальних мережах ― це стратегічний план розвитку, котрий втілюється в життя щоденною працею. Та неодмінно приводить до нового витку у розвитку вашого бізнесу.
Якщо ви справді готові до зростання та налаштовані на охоплення нових клієнтів, час просувати сторінки вашого бізнесу в соціальних мережах.
Принципи та особливості просування в соціальних мережах
Тут люди спілкуються. Це доволі особливий світ, в якому прямі продажі можуть викликати негативну реакцію. Тому, слід розуміти певні важливі аспекти просування.
- Кожна мережа має свої особливості. Перш, ніж починати активні дії, потрібно стати “своїм” у цьому товаристві. По-іншому вас просто не сприймуть. На SMM потрібен час.
- Публікуйте корисну аудиторії інформацію, поширюйте не лише власний контент. Створюйте те, що буде цікавим саме тут. Поєднуйте інформаційні дописи та розважальний контент. Спілкування має бути живим.
- Якщо не можете стати своїм в наявному інформаційному полі, створюйте щось оригінальне. Подумайте: чого не було раніше у вашій ніші? Створіть власний стиль та розвивайте його.
- В соціальних мережах реклама має бути цікавою та ненав’язливою. Не перетворюйте ваші сторінки на спам.
- Якщо публікуйте суперечливі інформацію, будьте готовими до дискусії. Правильно використовувати конфлікт — це справжнє мистецтво. Але ним потрібно володіти.
- Головне правило: вписатися систему соціальної мережі, в якій проводиться рекламна кампанія. Тут робота проводиться з живими людьми, а не пошуковими системами.
Висновок однозначний: спеціаліст з просування в соціальних мережах повинен володіти високим рівнем майстерності та постійно вдосконалюватися. В іншому випадку можна просто поповнити число спамерів.
Фахівці компанії “Soltech Технології рішень” добре розуміються на тонкощах просування в різних соціальних мережах. З нами репутація вашого бренду в надійних руках.
Як виглядає просування “під ключ”
Вести сторінки в соціальних мережах, отримуючи при цьому результат, не так просто, як може здатися. Довіряйте спеціалістам, які можуть похвалитися успішними кейсами та не зупиняються в розвитку.
Замовивши просування у фахівців компанії “Soltech Технології рішень” ви отримаєте такий повний перелік послуг:
- створення та активне просування сторінок вашого бізнесу в різних соціальних мережах;
- налаштування кампаній таргетингової реклами;
- співпрацю з “розкрученими” блогерами та лідерами ніші, для використання у вашому просуванні;
- створення цікавого та унікального контенту саме для вашої цільової аудиторії;
- організація різноманітних акцій, флешмобів, челенджів, конкурсів для активності ваших підписників.
В результаті ви гарантовано отримаєте зростання трафіку на ваш сайт, впізнаваність бренду та можливість прямих продаж.
Складові просування сторінок в соціальних мережах
Дуже часто під просуванням в соціальних мережах люди розуміють лише розміщення картинок з текстами та набором хештегів. Але, насправді, це клопітка робота, яка потребує серйозного підходу. Цілий комплекс заходів, спрямованих на досягнення результату.
Генерування контенту
Досвідчений SMM-спеціаліст володіє необхідними інструментами та знаннями для створення контент-плану, постів, рекламних оголошень, картинок та відео матеріалів. Окремі процеси можна автоматизувати, деякі речі доступні на безкоштовних ресурсах, іноді потрібно залучати різних спеціалістів. Для новачка все тут виглядає складно та заплутано. Але досвідчені фахівці компанії “Soltech Технології рішень” знають, як правильно створювати контент. Та не витрачати при цьому зайвого. Довіряйте справжнім професіоналам.
Публікація постів
Соціальних мереж існує дуже багато. Крім популярних на сьогодні в Україні Фейсбук та Інстаграм, можна назвати ще кілька десятків. Ваші клієнти можуть бути в різних місцях. Як встигати спілкуватися з усіма?
Якщо потрібно просувати бізнес одночасно в кількох соціальних мережах, вручну не справитися. Тут на допомогу приходять інструменти планування та автоматичного розміщення постів. Спеціалісти SMM знають, як ними користуватися. Тому по кілька постів на день в різних соціальних мережах для них не проблема.
Залучення цільової аудиторії
Важливо не лише, що показувати, але й кому. Як знайти серед мільйонів користувачів соціальних мереж саме тих людей, на котрих варто витрачати ваш час та гроші? SMM-фахівці знають відповідь на це запитання.
Детальний аналіз вашої цільової аудиторії, уподобань та реакцій людей можливий саме завдяки статистиці, закладеній на вашій сторінці. Поведінковий таргетинг допомагає знайти найактивніших з ваших клієнтів. Саме за їх допомогою ви отримаєте додатковий трафік, а також вигоду. Активність підписників ваших сторінок ― це запорука успіху.
Аналітика
Сторінки в соціальних мережах повинні бути тісно пов’язані з вашим сайтом. Це шлях від зацікавленості до покупки. Використовуючи UTM-мітки, можна відстежувати результативність кожної публікації та вимірювати доцільність кожного кроку. Сервіси аналітики необхідні для виявлення помилок в просуванні та коректування своїх методів. Без цього ніяк. Для їх використання потрібен досвід.
Управління репутацією бренда
Всі реакції потрібно відстежувати та вчасно надавати зворотний зв’язок. Набираючи оберти, ваш бізнес може почати втрачати готових клієнтів через відсутність реакції на їх активність. Спеціалісти компанії “Soltech Технології рішень” добре знають, які інструменти застосовувати для уникнення такої ситуації. Жоден коментар не залишиться поза увагою.
Чи можна досягти успіху в SMM власними силами?
Все залежить від особливостей бізнесу та кількості працівників. Часто компанії з великим штатом доручають просування прес-секретарям, як додаткове навантаження за невелику доплату. А підприємці намагаються активно освоювати тонкощі маркетингу в соціальних мережах власними силами.
Така стратегія просування має три ризики:
- SMM займає багато часу, особливо в аматорів, тому на виконання основних функцій сил не вистачить;
- потрібно володіти певними навичками спілкування, бути гнучким та вміти підлаштовуватися під аудиторію, це не кожному подобається;
- помилки викликають негативну реакцію та спустошують рекламний бюджет.
Сьогодні все більше компаній розуміють, що процеси, які обслуговують основний та є допоміжними, потрібно віддавати на аутсорсинг. Це дешевше, ніж розвивати власний персонал в різноманітних напрямках, не пов’язаних з основною діяльністю.
Витрачати кошти для навчання власних SMM-фахівців, котрі будуть вести кілька сторінок, набагато дорожче. Вигідніше наймати готових спеціалістів під конкретний проект.
Використайте досвід фахівців компанії “Soltech Технології рішень” для успішного просування вашого бізнесу
Просування сторінок вашої компанії в соціальних мережах — складний та витратний по часу процес. А успіх напряму залежить від майстерності SMM-ника. Довіривши просування спеціалістам “Soltech Технології рішень” ви отримаєте:
- досвід, майстерність та знання справжніх професіоналів;
- чіткий та зрозумілий план просування;
- звітність за кожну витрачену копійку рекламного бюджету;
- аналітику для вдосконалення методів просування;
- всі необхідні бухгалтеру документи, для віднесення витрат на собівартість продукції.
Ефект від просування буде вимірювати я чіткими цифрами конвертації трафіку з соціальних мереж на сайт компанії. Тому вам доведеться збільшувати штат відділу, котрий займається прямими продажами. Адже кількість покупців точно зросте.
Для консультації по будь-якому питанню або для замовлення сайту необхідно просто передзвонити нам. Можна залишити заявку на зворотній зв’язок. Чекаємо Вас!