Оновлення контенту
Створення та просування сучасного інтернет-сайту є творчим процесом, що складається з низки послідовних кроків. У цій справі важливим є кожен інструмент і метод розкрутки сайту, адже від них залежить майбутнє нового проекту. Особливу цінність для будь-якого інтернет-ресурсу є інформаційне наповнення сторінки оригінальним контентом, без якого будь-який сайт втрачає свій первинний сенс для відвідувачів — користь від отриманої інформації.

Контент — це вміст сайту, інформація, за якою користувач надходить на веб-ресурс. Те, яким буде цей вміст, краще планувати заздалегідь. Для цього важливо визначити цільову аудиторію, коло цікавих для неї тем, завдання, які має вирішувати сайт. Відповідно до цього вибудовують контент-план, визначають, які саме матеріали мають розміщуватися на ресурсі.
Наповнення не обов’язково орієнтоване на прямий продаж: воно може бути залучаючим, іміджевим або інформаційним.
Ось одні із них:
Відвідувач веб-сайту повинен отримувати саме ті відомості, які він шукає. При цьому вони повинні бути перевіреними, достовірними, такими, що відповідають дійсності. Якщо сайт є комерційним проектом (використовується для просування товарів чи послуг в Інтернеті), якість, точність, корисність та актуальність інформації «працюють» як іміджевий фактор, підтверджують професіоналізм компанії та її співробітників.
Якісний контент – це повага до користувача, показник рівня роботи компанії. Якщо це текст, то у ньому не має бути смислових чи граматичних помилок, він має бути правильно оформлений, структурований. Графіка, зображення, фото повинні бути чіткими, мати хорошу роздільну здатність. Для кожного типу контенту діє свій набір вимог щодо якості, і важливо дотримуватися їх.
Під час підготовки контенту для сайту його адаптують до вимог цільової аудиторії. Така адаптація може стосуватися оформлення, характеру та способів подання інформації, її структурування. Оптимізація під вимоги пошукових систем передбачає використання спеціальних прийомів, методів оформлення контенту на сайті, включаючи форматування, внутрішню навігацію, виділення важливої інформації тощо.
У мережі не повинно бути точних копій вмісту, розміщеного на сайті. Наявність скопійованого контенту розцінюється пошуковими системами як плагіат і робить просування сайту неможливим. Наповнення має бути унікальним за своєю сутністю та змістом. Бажано публікувати авторські статті, випадки із практики, самостійно підготовлені огляди, рейтинги товарів. Такі матеріали цікаві користувачам, залучають їх та високо оцінюються.
Адже люди відвідують сайти для пошуку певної інформації та отримання вичерпної відповіді на конкретні запитання. Важливо пам’ятати, що інформаційний вміст для будь-якого сайту має бути не лише достовірним та актуальним, а й обов’язково унікальним! Наповнюючи сайт оригінальним контентом можна розраховувати на швидке просування за наміченими пошуковими фразами та стабільний приплив цільових відвідувачів, зацікавлених у покупці товарів та замовлення послуг.
- Обсяг статей та текстів (від 3 000 знаків)
- Корисність для користувачів та відповідність тематиці інтернет-ресурсу
- Актуальний вміст статей та текстів, що періодично оновлюються та доповнюються
Наповнення сайту – це один із важливих моментів перед запуском проекту у пошукових системах. На сайті має бути впорядкована структура, зрозуміла користувачам, SEO-оптимізація, унікальний та корисний контент.
Компанія SolTech: сучасні технології та комплексні рішення для бізнесу. У нас можна замовити наповнення сайту, передавши до наших рук будь-які роботи, пов’язані з наповненням товарами або текстовими матеріалами: написання статей на різні тематики, оглядів та новин для інформаційних ресурсів.
Які тексти ми пишемо?

- Якщо контент на сайті є, але вимагає доопрацювання структури або правок, наш редактор відкоригує та відредагує готові тексти. Або ж створення контенту для сайту з нуля
- Тексти для сайтів послуг
- Інформаційні тексти для інтернет-магазинів, порталів, офіційних веб-ресурсів компаній, форумів, сайтів послуг
- SEO-тексти для просування сайтів будь-яких тематик
- Опис та характеристики для карток товарів
- Тексти для лендінгів
- Лонгріди для експертних блогів
- Ведення блогів
- Регулярне наповнення сайтів