РЕЄСТРАЦІЯ ДОМЕНІВ

Перш ніж запустити свій сайт ви повинні обрати йому хороше ім’я, яке добре запам ятовується потенційними користувачами/покупцями, коротко і просто пишеться і, найголовніше, — є унікальним.

Почніть розвиток вашого бізнесу!
Отримайте безкоштовну консультацію!

    Що таке домен?

    Домен – це ім’я сайту, за яким його знаходить будь-який користувач у рядку пошуку у браузері. Ім я в ідеалі має відповідати назві вашої компанії. Домен з технічного боку – це запис в базі даних.

    Раніше адреси сайтів зазначали комбінацією цифр. Користувач вводив багатозначне число та переходив на сторінку. Але цей спосіб виявився незручним: люди не могли запам’ятати велику кількість комбінацій. На зміну їм прийшли домени – текстові імена сайтів, сторінок, зображень в Інтернеті. Завдання доменного імені – спростити процес пошуку інформації людиною в Інтернеті.

    Домен сайту складається з двох частин — це доменна зони та доменне ім’я. Доменне ім’я – це слово, що має відповідати назві вашої компанії, а доменна зона – це відомі всім літери UA, COM, EU.

    З чого складається
    доменне ім'я?

    Усі домени мають свою ієрархічну структуру. Вони складаються з рівнів. Структура імен сайтів виходить з того, що домени нульового рівня є основою. Далі йде домен першого рівня. Домен другого рівня створюють з урахуванням першого, а домен третього рівня – з урахуванням другого.

    Розглянемо ієрархію по порядку:

    Домен нульового рівня – це точка після доменної зони, яка не відображається в адресному рядку.
    Доменна зона (домен другого рівня) – права частина домену після точки. Цю частину задає ICANN. Вони бувають 2-х різновидів: тематичними (BIZ, COM, INFO) або географічними (UА, RU, EU).
    Домен другого, третього порядку – це вся ліва частина в адресному рядку до точки. Це може бути будь-яка комбінація літер та цифр, яку створює розробник та власник сайту.
    Ви берете назву своєї компанії, наприклад, SolTech. Потім вибираєте доменну зону, наприклад com.ua. Кінцевий результат soltech.com.ua – саме такий вид матиме домен, який ви зареєструєте.

    Як вибрати доменну зону?

    Доменна зона — це літери наприкінці імені вашого сайту, що вказує на приналежність сайту до конкретного регіону (UA — Україна, EU — Євросоюз), або інформує про спрямованість сайту (COM — комерція, INFO — інформаційна діяльність). Якщо ви плануєте вести свій бізнес тільки в Україні, то .COM вам, швидше за все, і не потрібен. А ось якщо у ваших планах вийти на світовий ринок, то про всяк випадок краще купити обидві доменні зони: і .uа та .com.

    Часті запитання
    Як перевірити доступність доменного імені?

    Ви можете скористатися сервісами реєстрації доменних імен, такими як GoDaddy, Namecheap, або WHOIS, щоб перевірити доступність доменного імені. Введіть бажане ім’я та дізнайтеся, чи воно вільне для реєстрації.

    Які види доменних назв існують?

    Існують різні типи доменних імен, такі як gTLD (загальні домени верхнього рівня), ccTLD (національні домени верхнього рівня) та нові домени верхнього рівня (nTLD), які можуть бути пов’язані з певною тематикою або галуззю.

    Що таке розширення доменного імені?

    Розширення доменного імені (також відоме як домен верхнього рівня або TLD) вказує на тип домену, наприклад, .com, .net, .org, .ru і т.д. Це частина доменного імені, яка слідує відразу після точки.

    Що таке ключові слова в доменному імені та як вони впливають на вибір?

    Ключові слова в доменному імені – це слова чи фрази, пов’язані з темою вашого сайту чи бізнесу. Їх використання може допомогти у підвищенні видимості у пошукових системах та допомогти користувачам зрозуміти суть вашого сайту.

    Чи може доменне ім'я вплинути на SEO мого сайту?

    Так, ключові слова в доменному імені можуть мати невеликий вплив на SEO вашого сайту, але це не є основним фактором. Більш важливою є якість контенту, а також інші фактори оптимізації пошукової системи.

    Що робити, якщо моє бажане доменне ім'я недоступне?

    Якщо ваше бажане доменне ім’я недоступне, спробуйте варіанти синонімів, додавання дефісу, використання іншого розширення або змінення домену. Можна також зв’язатися з поточним власником домену та спробувати його придбати.

    Чи є обмеження щодо вибору довжини доменного імені?

    Довжина доменного імені може бути від одного до 63 символів (не рахуючи розширення), але рекомендується вибирати більш короткі і запам’ятовуються імена для зручності користувачів.

    Як часто потрібно продовжувати реєстрацію доменного імені?

    Зазвичай реєстрація доменного імені відбувається на рік, після чого її потрібно продовжити. Багато реєстраторів надають можливість автоматичного продовження, щоб уникнути втрати домену.

    Що таке WHOIS і як він пов'язаний із реєстрацією доменних імен?

    WHOIS це база даних, що містить інформацію про зареєстровані доменні імена. Вона дозволяє перевірити інформацію про власника, реєстратора, дату реєстрації та термін дії домену.

    Чи можу я реєструвати доменне ім'я без створення сайту?

    Так, ви можете зареєструвати доменне ім’я без створення сайту. Це дозволяє захистити ваше брендове ім’я або використовувати його для майбутніх проектів.

    Почніть розвиток вашого бізнесу онлайн з цієї миті!
    Отримайте безкоштовну консультацію!

      Як придбати та зареєструвати домен?

      Достатньо знайти вільне доменне ім’я у формі пошуку домену онлайн, яке Вас цікавить, заповнити заявку та сплатити послугу реєстрації домену згідно з нашими тарифами.

      Іноді можу бути так, що доменне ім’я з вашою назвою вже зайняте, або, що теж важливо, воно дуже дорогее. Особливо часто таке трапляється у популярних доменних зонах по типу .lviv.ua та .com. В цьому випадку не поспішайте брати синонім. Також не рекомендуємо якось змінювати саме слово — писати його неправильно, додавати суфікс, приставку. Краще додайте відповідне слово, або артикль так, щоб вийшло логічне та відповідне до ваших завдань словосполучення, наприклад, магазину не завадить слово «shop», а додатку для смартфона слово «app». Якщо це доречно, використовуйте такі слова як «get», «web», «go», «met», «try», «your», «blog», «now», «space», «talk» », «group», «media», «design», «market», «club», «online», «click», «love», «real», «land», «company», «store» та так далі. Наприклад, домен для компанії soltech.com.ua вже зайнятий. Пробуємо змінити запит за нашим методом, відразу отримуємо недорогі та вільні домени soltechcompany.com.ua, так ми зберегли впізнавану назву.

      Отже, основними з висновків цієї статті є:

      • В ідеалі домен має повністю дублювати назву вашої компанії;
      • У випадку високої вартості або зайнятості домену, додайте в назву вашого сайту відповідне слово, що не змінює його сенс, або підберіть доступну тематичну доменну зону;
      • Використовуйте доменні зони, що підходять під спрямованість вашого сайту або територіальні доменні зони, якщо плануєте просуватися лише на території однієї країни;
      • Не намагайтеся «догодити» пошуковику та додати зайвіключові слова у ваше доменне ім’я. Пам’ятайте, що некрасивий та довгий домен зіпсує першевраження, навіть якщо ваш контент буде надзвичайно привабливим.

      Тому, якщо ви стикнулися з проблемою реєстрації доменів ми вам в цьому допоможемо: зареєструємо домен та здійснюємо підтримку доменів (забезпечимо щорічне продовження реєстрації домену) для своїх клієнтів.

      Звертайтеся за консультацією у зручний для Вас час

      Тому, якщо ви стикнулися з проблемою реєстрації доменів ми вам в цьому допоможемо: зареєструємо домен та здійснюємо підтримку доменів (забезпечимо щорічне продовження реєстрації домену) для своїх клієнтів.

      Звертайтеся за консультацією у зручний для Вас час