РЕКЛАМА В
СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

Що таке SMM?

SMM (Social Media Marketing) – це комплекс заходів для просування товарів та послуг через залучення на сайт цільової аудиторії з соціальних мереж.

Соціальні мережі – це місце, де мільйони користувачів цілодобово спілкуються між собою, обмінюються інформацією, діляться корисними порадами.  SMM –  відмінне рішення для заяви про себе і свій бренд.

Навіщо вам SMM

diamond-1
Формування іміджу

SMM дозволяє сформувати позитивний імідж бренду і завоювати довіру користувачів.

loyalty
Лояльне ставлення

При правильному підході ставлення до контенту в соціальних мережах набагато краще і лояльніше, ніж до прямої реклами.

people-engage-1
Охоплення аудиторії

Як говорилося вище, в соціальних мережах сидять мільйони користувачів по всьому світу. 

smm 2-2
Таргетинг

Точна націленість на потрібну аудиторію. Соціальні мережі дозволяють сегментувати аудиторію і спрямувати свій оффер тільки на цільових користувачів.

low-cost
Невисока вартість

Просування в соціальних мережах потребує значно меншого бюджету, ніж будь-яка інша реклама.

247
24/7

Цілодобовий зворотній зв’язок з користувачами. Ваша аудиторія може знайти ваш оффер в будь-який час.

Як ми це робимо

Створення постів

Продаючі, розважальні та інформаційні (3 пости на день).

Розробка контент-плану

Після аналізу вашої сфери ми створимо стратегію, що допоможе залучити максимальну кількість клієнтів.

Підтримка фірмового стилю

Щодня ми будемо публікувати брендовані пости, завдяки чому ваш бренд буде більш впізнаваним.

Створення рекламної кампанії

За допомогою ефективно налаштованої таргетированной реклами ми збільшимо охоплення вашої цільової аудиторії. Ваших клієнтів побільшає.

Розробка конкурсів, акцій і опитувань

Це допоможе привести нових клієнтів, а також створити дружні відносини між вами і цільовою аудиторією.

Підтримка авторитетів

Пошук і співпрацю з авторитетними тематичними спільнотами, а також з популярними блогерами і «лідерами думок».

Чому варто замовити SMM у нас

  • Націленість на результат

Тут розуміють кінцеву мету. Ваші бізнес-сторінки не будуть завалені зайвими постами та фотками, котрі нічого не дають. Кожна публікація готується з метою привести нових клієнтів, готових купити ваш товар.

  • Персональна підтримка

Вам допоможуть порадою. Особистий фахівець з SMM буде займатися вирішенням всіх питань, які виникатимуть в процесі просування вашого бізнесу в соціальних мережах.

  • Постійний розвиток

Маркетинг в соціальних мережах дуже динамічна галузь. Тут зміни відбуваються щохвилини. Тому потрібно постійно бути в курсі новинок та приймати нестандартні рішення.

  • Ентузіазм

Для наших SMM-фахівців робота з соціальними мережами – це не робота, а задоволення. Таке ставлення дозволяє нам відрізнятися від ряду інших компаній у цій сфері.

Працюйте з тими, кому можете довіряти. Спеціалісти інтернет-агентства  “Soltech Технології рішень” знають, як правильно розкрутити ваш бізнес в соціальних мережах та досягти поставленої мети. Реалізовані успішні проекти, власна репутація та бажання рухатися вперед ― це справжні переваги SMM-фахівців, які готові працювати з вами. Скористайтесь з нагоди використати наші знання для досягнення ваших цілей.

Докладніше про SMM

Чому SMM потрібне вашому бізнесу?

В соціальних мережах ви не продаєте відразу, а зацікавлюєте собою. Для прямих продажів у вас є інтернет-магазин або лендінг. Тут потрібно розповідати, показувати, ділитися корисною інформацією. Бути оригінальним та виділятися із загальної маси.

Вміло працюючи з аналітикою соціальних мереж ви маєте можливість ближче познайомитися зі своєю цільовою аудиторією, вивчити її звички та уподобання, а також відстежувати нові тенденції. Це прекрасна можливість випереджати конкурентів на кілька кроків.

Починаючи SMM розкрутку бізнесу, варто ставити перед собою наступні цілі:

  •   формування позитивного іміджу та завоювання довіри клієнтів;
  •   широке охоплення аудиторії, приготуйтеся до спілкування з мільйонами;
  •   лояльне ставлення до вашого бренду, адже пряма реклама швидко набридає, а тут люди самі прагнуть спілкування;
  •   таргетинг, тобто точне попадання завдяки правильному сегментуванню цільової аудиторії;
  •   невеликий бюджет, адже це незначні витрати у порівнянні з прямою рекламою, а ефект може бути дивовижним;
  •   цілодобове спілкування, ви не втрачатимете жодного потенційного клієнта, адже соцмережі працюють в режимі 24/7.

Кожному з цих пунктів потрібно приділити достатньо уваги, так ви досягнете поставленої мети. А, можливо, отримаєте навіть більше. Спеціалісти інтернет-агентства “Soltech Технології рішень” допоможуть вам знайти відповіді на всі питання щодо вдалого SMM для вашого бізнесу. 

Популярні соціальні мережі в Україні

Сьогодні соціальні мережі переживають справжній бум. Люди прагнуть спілкування, а тут можна цікаво проводити час не виходячи з дому. Скласти правдивий перелік чинних соціальних мереж доволі важко, оскільки постійно з’являються нові. А передбачити, котрий зі стартапів приречений на шалений успіх неможливо.

Для початку, пропонуємо ознайомитися з переліком соціальних мереж, які в тій чи іншій мірі представлені на території нашої країни.

Почнемо з найпопулярніших, де варто завести аккаунт успішному бізнесу, що прагне подальшого розвитку:

  •   Facebook,
  •   Instagram,
  •   Google+,
  •   YouTube,
  •   Twitter,
  •   LinkedIn.

Кожна соціальна мережа має свої особливості спілкування, певну вікову аудиторію та безліч можливостей. Детально вивчивши вашу цільову аудиторію можна братися за формування дорожньої карти для просування.

Варто згадати такі, раніше популярні мережі, як VK, OK. Після введення заборони на користування ними на території України, активність користувачів там різко впала. Тому, витрачати на них час не варто. Але, як показав досвід, будувати просування бренду на одній соціальній мережі не правильно. Якщо виникнуть непередбачувані обставини, можна багато втратити. Тому стратегічно доцільно просувати свій бізнес в Інтернеті багатьма каналами.

Серед популярних на сьогодні у світі соціальних мереж варто згадати Pinterest, Foursquare, Blogger, Medium, Tumblr, Vimeo, Snapchat, Viber. Якщо тут є ваші потенційні клієнти, не оминайте нагоди познайомитися ближче та розповісти про себе.

Facebook та Instagram ― мінімальний пакет для вашого просування

Найбільшою популярністю в Україні користуються саме ці дві соціальні мережі. Вони пов’язані між собою, тому можна зробити певні налаштування та дублювати окремі публікації. Також це зручно при запуску платної реклами, оскільки зростає охоплення цільової аудиторії.

Для успішного просування бізнесу в мережі Facebook бажано створити:

  •   ваш робочий профіль, споживачі люблять спілкуватися з живими людьми, які стоять за брендом;
  •   бізнес-сторінку, яка власне і буде представництвом бізнесу в соціальній мережі, таких сторінок при потребі може бути декілька;
  •   групу, яка надалі буде дієвим робочим інструментом для просування.

Обов’язково заповнити всі поля, вказати максимальну кількість контактів, створити кнопки для зворотного зв’язку та презентувати себе, розповісти про товари чи послуги. Налаштувати прив’язку всіх своїх профілів, сторінок, сайтів одне до одного.  Адже так ви стаєте помітними не лише для людей, але й для пошукових систем.

Аккаунт в Instagram варто відразу трансформувати у бізнес-формат. Так ви отримуєте додаткові канали зв’язку з потенційними покупцями та розширюєте горизонти своїх майбутніх рекламних кампаній.

 

Кожен бізнес особливий. Тому, детально вивчивши вашу цільову аудиторію, можна відповісти на питання, де саме вам реєструватися. SMM-фахівці компанії “Soltech Технології рішень” допоможуть зробити правильний вибір.

Стратегія просування в соціальних мережах

Перш, ніж приступати до активного просування бізнесу в соціальних мережах, потрібно розробити стратегію з огляду на перспективу. Кожне слово, кожна картинка, кожна думка, які будуть поширювати ваші сторінки, повинні вести до певної мети.

Подивіться на свої бізнес-сторінки в мережах, як на періодичні видання вашого бізнесу. У вас є прекрасна можливість випускати щоденну газету та розповідати своїм читачам корисні речі. При цьому, ви практично не несете ніяких витрат, у порівнянні з справжніми газетами та журналами.

Розробляючи стратегію просування в соціальних мережах, зробіть кілька кроків.

  •   Аудит фактичного стану ваших соціальних мереж, тобто детально перегляньте всі профілі, з особистими включно, які вже маєте. Визначте, що потрібно змінити та відредагувати. Приберіть невдалі фотографії з особистого профілю та прискіпливо проаналізуйте, яку інформацію ви поширюєте. Складіть перелік мереж, в яких вам потрібно зареєструвати свій бізнес-профіль.
  •   Детальне вивчення та сегментація цільової аудиторії допоможе потрапляти точно в ціль. Ви будете точно знати, що писати та коли публікувати. А при запуску платної реклами ця інформація стане основою для точного таргетингу. Тому варто знайти час та ресурси для маркетологічних досліджень.
  •   Аналіз сторінок конкурентів допоможе вам зрозуміти багато речей. Тут і приховані ідеї, і можливість вчитися на чужих помилках, і новий погляд на стару проблему. А, можливо, серед конкурентів ви знайдете майбутніх партнерів. Розширюйте горизонти та вивчайте досвід інших.

Дайте собі відповідь на запитання, чого ви хочете досягти. Чітко пропишіть свою мрію в цифрах. Те, що з’явиться перед вами на папері, стане вашою стратегією успішного розвитку. Яку потрібно втілити в життя крок за кроком. Коли розроблена стратегія просування,  SMM допоможе вам досягти бажаного результату.

 

Чіткий контент-план ― запорука успішного просування в соціальних мережах

Залежно від розмаху вашого бізнесу, пости для соціальних сторінок ви можете готувати власними силами або наймати для цього відповідних спеціалістів. В будь-якому випадку, потрібен контент-план, який буде вказівником на шляху просування. Обов’язково приділіть увагу цьому важливому моменту.

Вимоги до контент-плану:

  •   готується заздалегідь, на термін не менше ніж місяць;
  •   детально розписується на кожен день;
  •   за результатами проводиться аналіз успішності кожної публікації та робляться відповідні висновки.

Всі тексти, фотографії, картинки, корисні статті та решту матеріалу потрібно готувати заздалегідь. Придумувати на ходу, що б написати сьогодні, нереально та нерезультативно. Цю роботу варто довірити фахівцям, котрі добре знають свою справу.

Кожна з публікацій на ваших бізнес-сторінках в соціальних мережах переслідує певну ціль. Реакція людей, які на вас підписані, чітко вимірюється статистичними даними. Тому контент-план повинен постійно вдосконалюватися та відповідати стратегії бізнесу.

Спеціалісти компанії “Soltech Технології рішень” допоможуть скласти чіткий контент-план, який приведе вас до успіху.

І ще одне правило. Не варто повторювати одне й те саме в різних соціальних мережах. Те, що спрацює та принесе результат у Facebook, може виявитися абсолютно недоречним в Instagram. Потрібно враховувати технічні особливості кожної мережі та відмінність у вподобаннях різних сегментів вашої цільової аудиторії.

 

Комплексне просування бренду в соціальних мережах від спеціалістів “Soltech Технології рішень”

Як свідчить статистика, за допомогою сайту та прямих продаж “гарячим” клієнтам, ви досягаєте 10% можливого успіху. Решта можливостей безмежного інтернет-простору заховані в соціальних мережах.

Спеціалісти компанії “Soltech Технології рішень” запропонують вам комплексний підхід для успішного просування вашого бізнесу. Тут ви отримаєте повний пакет послуг:

  •   розробка детального контент-плану,
  •   створення публікацій для кожної соцмережі,
  •   створення особливого іміджу вашого бренду,
  •   налагодження рекламної кампанії,
  •   підготовка конкурсів, акцій та опитувань,
  •   налагодження співпраці з тематичними спільнотами, які вже досягли успіху в обраній вами ніші.

Щоденне просування бренду за допомогою правильних інструментів однозначно принесе вам успіх. Адже, як показує практика, зростання потоку клієнтів, які приходять з вашої бізнес-сторінки у Facebook на сайт компанії, завжди дає відчутну позитивну динаміку продаж. Це 90% ваших можливостей, якими варто скористатися.

Ваші підписники в соціальних мережах ― це величезна база даних людей, що зацікавлені вашою продукцією. Якщо з тих чи інших причин вони ще не готові до покупки, це лише питання часу. Працюючи з цією аудиторією, ви отримуєте майбутні переваги над конкурентами.

Спілкування потребує певного часу та ресурсів, але воно варте вкладених зусиль. Кожна людина, котра тим чи іншим чином відреагувала на вашу публікацію, повинна отримати зворотний зв’язок від вас. Це фактично другий етап просування в соціальних мережах, яким не можна нехтувати. Тут сховано значний потенціал зростання ваших доходів в майбутньому.