Про нас Портфоліо Послуги Інформація Контакти
АКЦІЯ!!! Сайт-візитка (5-7 сторінок) за 98 у.о.!!! Дзвоніть: (032) 243-80-10 У вартість включено реєстрацію доменного імені, оплачений хостинг та абонентське обслуговування на 1 місяць Дзвоніть: (032) 243-80-10 УВАГА!!! Нескладний дизайн у подарунок! Дзвоніть: (032) 243-80-10

Різниця між e-mail маркетингом і спамом

В чому ж вона полягає?

Більшість людей не розуміє цієї різниці і вважає такий вид маркетингу спамом,проте це не так.

Спам – це розсилка,яку ніхто не чекає. Можливо вона навіть і робиться по якійсь базі,проте Вам вона швидше за все не потрібна. Користувач просто видаляє нецікаву для нього інформацію і гроші виявляються витраченими марно.

Е-mail маркетинг – це також розсилка,але по базі користувачів,які дали на це згоду,відповідно і зацікавлені у ваших товарах чи послугах. Наприклад,Ви купляєте товар у магазині чи заповнюєте анкету на дисконтну картку і дуже часто зустрічається такий пункт як : Чи хотіли б Ви отримувати новини про наш магазин/компанію на Ваш е-mail чи у вигляді смс-повідомлення? Якщо ж Ви погоджуєтесь,то Вам періодично приходять новини,але ті,які Вас цікавлять.

Це все добре,АЛЕ коли Ви інтернет компанія, то потрібно якось зацікавити людей. В наш час надто великий вибір послуг, фірм і т.д. В такому випадку велику роль відіграє «обличчя» Вашого сайту,тобто його дизайн, контент і т.д. Серед такої жорсткої конкуренції потрібно зацікавити клієнта не тільки порожніми лозунгами,які стверджують,що Ви найкращі. А от коли людина прочитає цікаву інформацію, статтю, подивиться фотографії чи відео про Вашу роботу,то зможе зрозуміти,що Ви дійсно професіонал у своїй справі і з упевненістю звернеться до Вас по допомогу.

Як же організувати розсилку і зібрати потрібну кількість адрес? Який матеріал запропонувати передплатникам? Як зробити цей матеріал таким,який би дійсно зацікавив людей ? Як вчасно нагадати покупцям, що час купувати, не перетинаючи межі навязливості?

На ці і багато інших запитань Ви можете отримати відповідь у нас.