Перш ніж запустити свій сайт ви повинні обрати йому хороше ім’я, яке добре запам ятовується потенційними користувачами/покупцями, коротко і просто пишеться і, найголовніше, — є унікальним.
Домен – це ім’я сайту, за яким його знаходить будь-який користувач у рядку пошуку у браузері. Ім’я в ідеалі має відповідати назві вашої компанії. Домен з технічного боку – це запис в базі даних.
Раніше адреси сайтів зазначали комбінацією цифр. Користувач вводив багатозначне число та переходив на сторінку. Але цей спосіб виявився незручним: люди не могли запам’ятати велику кількість комбінацій. На зміну їм прийшли домени – текстові імена сайтів, сторінок, зображень в Інтернеті. Завдання доменного імені – спростити процес пошуку інформації людиною в Інтернеті.
Домен сайту складається з двох частин — це доменна зона та доменне ім’я. Доменне ім’я – це слово, що має відповідати назві вашої компанії, а доменна зона – це відомі всім літери UA, COM, EU.
Усі домени мають свою ієрархічну структуру. Вони складаються з рівнів. Структура імен сайтів виходить з того, що домени нульового рівня є основою. Далі йде домен першого рівня. Домен другого рівня створюють з урахуванням першого, а домен третього рівня – з урахуванням другого.
Доменна зона (домен другого рівня) – права частина домену після крапки. Цю частину задає ICANN. Вони бувають 2-х різновидів: тематичними (BIZ, COM, INFO) або географічними (UА, RU, EU).
Домен другого, третього порядку – це вся ліва частина в адресному рядку до крапки. Це може бути будь-яка комбінація літер та цифр, яку створює розробник та власник сайту.
Ви берете назву своєї компанії, наприклад, SolTech. Потім вибираєте доменну зону, наприклад com.ua. Кінцевий результат soltech.com.ua – саме такий вид матиме домен, який ви зареєструєте.
Доменна зона — це літери наприкінці імені вашого сайту, що вказує на приналежність сайту до конкретного регіону (UA — Україна, EU — Євросоюз), або інформує про спрямованість сайту (COM — комерція, INFO — інформаційна діяльність). Якщо ви плануєте вести свій бізнес тільки в Україні, то .COM вам, швидше за все, і не потрібен. А ось якщо у ваших планах вийти на світовий ринок, то про всяк випадок краще купити обидві доменні зони: і .uа і .com.
Нас часто запитують
Ви можете скористатися сервісами реєстрації доменних імен, такими як GoDaddy, Namecheap, або WHOIS, щоб перевірити доступність доменного імені. Введіть бажане ім’я та дізнайтеся, чи воно вільне для реєстрації.
Існують різні типи доменних імен, такі як gTLD (загальні домени верхнього рівня), ccTLD (національні домени верхнього рівня) та нові домени верхнього рівня (nTLD), які можуть бути пов’язані з певною тематикою або галуззю.
Розширення доменного імені (також відоме як домен верхнього рівня або TLD) вказує на тип домену, наприклад, .com, .net, .org, .ru і т.д. Це частина доменного імені, яка слідує відразу після крапки.
Ключові слова в доменному імені – це слова чи фрази, пов’язані з темою вашого сайту чи бізнесу. Їх використання може допомогти у підвищенні видимості у пошукових системах та допомогти користувачам зрозуміти суть вашого сайту.
Так, ключові слова в доменному імені можуть мати невеликий вплив на SEO вашого сайту, але це не є основним фактором. Більш важливою є якість контенту, а також інші фактори оптимізації пошукової системи.
Якщо ваше бажане доменне ім’я недоступне, спробуйте варіанти синонімів, додавання дефісу, використання іншого розширення або змінення домену. Можна також зв’язатися з поточним власником домену та спробувати його придбати.
Довжина доменного імені може бути від одного до 63 символів (не рахуючи розширення), але рекомендується вибирати більш короткі і запам’ятовувані імена для зручності користувачів.
Зазвичай реєстрація доменного імені відбувається на рік, після чого її потрібно продовжити. Багато реєстраторів надають можливість автоматичного продовження, щоб уникнути втрати домену.
WHOIS це база даних, що містить інформацію про зареєстровані доменні імена. Вона дозволяє перевірити інформацію про власника, реєстратора, дату реєстрації та термін дії домену.
Так, ви можете зареєструвати доменне ім’я без створення сайту. Це дозволяє захистити ваше брендове ім’я або використовувати його для майбутніх проектів.
Прозорий договір з вашим контролем
Договір, в якому кожен етап виконання робіт затверджується клієнтом. Забезпечуємо конфіденційність інформації. Всі наші проекти тестуються вручну і по чек-листам
Підтримка
Ми завжди на зв’язку і підтримуємо проекти багато років після здачі. Поступова оплата частинами в міру виконання і демонстрації робіт
Відповіді на ваші питання
Ми завжди готові відповісти на ваші запитання та допомогти з реалізацією вашого проєкту. Залиште свої питання у формі, і наш менеджер зв’яжеться з вами найближчим часом.