Про нас Портфоліо Послуги Інформація Контакти
АКЦІЯ!!! Сайт-візитка (5-7 сторінок) за 98 у.о.!!! Дзвоніть: (032) 243-80-10 У вартість включено реєстрацію доменного імені, оплачений хостинг та абонентське обслуговування на 1 місяць Дзвоніть: (032) 243-80-10 УВАГА!!! Нескладний дизайн у подарунок! Дзвоніть: (032) 243-80-10

Сітілайти, щити

Одним з найбільш ефективних способів просування інформації про товар або послугу є зовнішня реклама. Вона здатна виступити як самостійним інструментом у рекламній кампанії, так і ефективною складовою комплексної кампанії.

Зовнішня реклама володіє рядом переваг:
- ненав'язливість
- найширше охоплення аудиторії
- можливість цілеспрямовано впливати на конкретні цільові групи в місцях їхнього постійного перебування
- помірна цінова політика й високий ступінь ефективності.

За допомогою зовнішньої реклами можна як заявити й проінформувати про новий бренд, так і підвищити впізнаванність, позитивний образ бренду, що вже існує на ринку.

Білборд ( Біл-Боард, bіllboard, bіgboard, бігборд, щит, 6х3) - рекламний щит. В Америці більше 100 років тому компанії й фірми стали орендувати площі на дерев'яних дошках для рекламних оголошень, або "Биллов", давши початок терміну "білборд". На початку 90- х років минулого століття перші щити з'явилися й у нашій країні. Росту популярності білбордів сприяють, насамперед , виграшні місця їхнього розміщення. Вони встановлюються, як правило, на самих жвавих трасах і магістралях, білборди перетворюються в самий доступний і самий наочний засіб інформації для водіїв і пасажирів. Певна кількість щитів, або серія, дозволяє охопити всі важливі транспортні артерії міста й досягти коммулятивного ефекту повторюваності. Зараз в Україні найбільш популярні білборди з розміром рекламного поля 3х6м і 3х12м. Для того, щоб рекламний щит був легко впізнаваним, він не повинен бути перевантажений інформацією, незважаючи на свій великий обсяг, тому що тривалість контакту з рекламною поверхнею щита не велика, і людина запам'ятовує тільки один об'єкт або головну ідею. Щит не продає товар - він впроваджує його в масову свідомість, пробуджуючи почуття й викликаючи емоції здатні привести людини до покупки. 


Cіty lіght (cітілайт)-конструкції із внутрішнім підсвічуванням, з форматом рекламної площини 1.2х1.8 м., встановлені, як правило, у центральній частині міста в місцях інтенсивного пішохідного руху.

Сітілайти - сучасно оформлені конструкції трохи вище людського росту, рекламна площина яких розташована на рівні людського погляду, що підвищує якість контакту зображення зі споживачем. Сітілайти бувають одно- і двосторонні. Рекламним матеріалом служать постери надруковані на спеціальному папері при якому зображення наноситься на постер із двох сторін таким чином, щоб на просвіт кольору зображення були соковитими і яскравими. Сторони "А" сітілайтів часто працюють і на пішохідний і на транспортний потоки, сторони "Б" - тільки на пішохідний. 

Функціональність і невеликі розміри сітілайтів дозволяють встановлювати їх у центральних районах міста - вздовж завантажених автомобільних магістралей, що перетинають центр, на тротуарах і в пішохідних зонах. Завдяки дизайну й утилітарності сітілайти легко й органічно вписуються в будь-яке міське середовище. Як правило, сітілайти встановлюються серіями з декількох рекламоносіїв. Таке розташування сприяє запам'ятовуванню образа.

Основні переваги сітілайтів:
-сучасний дизайн конструкції
-висока інформативність
-можливість розміщення носіїв у місцях, недоступних для інших форматів
-посилення рекламного звернення до нічного часу за допомогою внутрішнього освітлення
-висока якість рекламного повідомлення поза залежністю від погодніх умов

 

Завдяки розмаїтості конструкцій для розміщення зовнішньої реклами, а також досвіду ми можем в найкоротший термін скласти адресну програму з урахуванням цілей, завдань, територіальних переваг і соціально-демографічних характеристик цільової аудиторії рекламної кампанії.
У результаті Ваш бренд одержить якісну комунікацію, а рекламна кампанія буде ефективної й результативною.