Про нас Портфоліо Послуги Інформація Контакти
АКЦІЯ!!! Сайт-візитка (5-7 сторінок) за 98 у.о.!!! Дзвоніть: (032) 243-80-10 У вартість включено реєстрацію доменного імені, оплачений хостинг та абонентське обслуговування на 1 місяць Дзвоніть: (032) 243-80-10 УВАГА!!! Нескладний дизайн у подарунок! Дзвоніть: (032) 243-80-10

Реклама в контекстно-медійній мережі або розрахунок коштів,які потрібні на проведення кампанії

Великий плюс в такій рекламі той,що рекламодавець може сам обирати місце для реклами за багатьма критеріями. Ви можете зробити це автоматично або ж вручну.

Можна зупинитися тільки на одному, або включити підбір майданчиків, які відповідають кільком критеріям (стратегіям підбору). Цей набір стратегій підбору майданчиків для розміщення оголошень і банерів включає в себе:

списки маркетингу, по тематиці майданчиків, по ключовий словам та за інтересами користувачів.

За ключовими словами Вам потрібно буде наперед вибрати слова,які найбільш точно характеризують зміст Вашого сайту. Відповідно потім користувач буде бачити оголошення,які відповідають змісту сайту.

За тематикою майданчиків - Google AdWords має власний рубрикатор сайтів-партнерів. Така стратегія дозволяє отримати досить широке охоплення аудиторії по одній або кільком темам, які можуть бути цікаві вашим потенційним клієнтам.

За інтересами користувачів Google вже не раз звинувачували у зберіганні особистих даних користувачів,проте за такою схемою Google може відслідковувати найбільш часті запити,а потім і видавати подібні користувачу зі списком усіх пошукових майданчиків. Користувач буде бачити оголошення, які відповідають його недавнім пошуковим запитам на самих різних майданчиках.

Списки ремаркетингу. Ідея полягає в тому, щоб показувати оголошення всім, хто вже відвідав ваш сайт (або один з його розділів, а то й на окрему сторінку) абсолютно на будь-яких майданчиках. Для цього необхідно лише встановити невеликий скрипт на одну або кілька сторінок вашого сайту.

Буває,що замовник знає приблизно де і яку рекламу він хоче розмістити,в такому випадку Google AdWords дозволяє Вам самим вибрати список майданчиків і показувати оголошення тільки на них.

Крім цих методів можливо робити вибір за такими критеріями як : географія, мова, демографічні дані і часу показу.